FLaytout Menu

​​Întrebări frecvente​

​​Ai întrebări? Noi avem răspunsurile. Aici găsești răspunsurile pentru cele mai frecvente întrebări despre Herbalife.​

Our Company
Leaf background

​​Produsele Herbalife îmi fac rău?​

Nu, produsele Herbalife nu îți pot face rău. De fapt, produsele Herbalife sunt folosite de milioane de persoane din întreaga lume.  În 2020 s-au consumat zilnic 5,3 milioane de shake-uri Herbalife Formula 1. Produsele noastre sunt realizate cu ingrediente din surse naturale, precum soia, mazăre, semințe de in, ovăz și Aloe Vera și sunt bogate în diverși micronutrienți, ca magneziu, Vitamina D, Vitamina C și Vitamina E.

Am dezvoltat produsele noastre, ca shake-ul Formula 1, pentru a-i asigura corpului echilibrul corespunzător de nutrienți esențiali.  Produsele noastre funcționează cel mai bine când sunt integrate într-o alimentație echilibrată și variată, ca parte a unui stil de viață sănătos și activ.  Ingredientele provin din surse naturale, fiind folosite în combinațiile corespunzătoare pentru a ne satisface filozofia nutrițională.  Dacă nu ești sigur de unde să începi, distribuitorii noștri independenți sunt aici pentru a te ajuta să alegi produsele care se potrivesc cel mai bine nevoilor tale.

Respectăm cele mai înalte standarde de calitate din industria de nutriție, în toate cele peste 90 de țări în care activăm. Sistemele noastre de control al calității sunt monitorizate, pentru a ne asigura că respectăm toate regulile și reglementările guvernamentale. Angajamentul asumat de Herbalife pentru siguranța consumatorilor începe de la conceperea produselor, fiind menținut pe durata întregului ciclu de viață al fiecărui produs.

Echipa noastră de experți păstrează cele mai înalte standarde pentru siguranță și știința din spatele produselor.  Toate procesele sunt supervizate de Liniile directoare Global Product Science & Safety (GPSS) pentru evaluarea produselor Herbalife (HLF) de nutriție internă. 

Acest document cuprinzător oferă un proces pentru evaluarea siguranței tuturor ingredientelor Herbalife. Acesta este revizuit și actualizat continuu, în funcție de dezvoltările științifice și de reglementările asociate evaluării siguranței alimentelor și suplimentelor alimentare, de exemplu:

  • Îndrumările Autorității Europene pentru Siguranță Alimentară (EFSA) pentru trimiterea aditivilor alimentari pentru evaluare.
  • Recomandările ESCO privind îndrumările EFSA pentru evaluarea siguranței substanțelor vegetale și a preparatelor vegetale folosite la suplimentele alimentare, pe baza unor studii reale.
  • Îndrumările EFSA privind evaluarea siguranței substanțelor vegetale și a preparatelor vegetale menite a fi folosite ca ingrediente în suplimentele alimentare, și
  • Proiectul de îndrumări EFSA privind pregătirea și prezentarea unei aplicații pentru autorizarea unui nou produs alimentar.  
  • Regula finală a U.S. FDA privind substanțele recunoscute în general ca fiind sigure. 

Herbalife a investit peste 300 milioane de $ în producție și programe de asigurare a calității, pentru a se asigura că le oferă consumatorilor din întreaga lume cele mai bune produse. Sistemele noastre de control al calității sunt de neegalat în industrie, testându-ne în mod continuu produsele, de la ingrediente la produs final. Acestea urmează un protocol solicitant, pentru a ne asigura că respectă standardele de calitate. 

Cum își testează produsele Herbalife? 

Herbalife testează toate produsele, atât intern cât și cu ajutorul organismelor terțe certificate, pentru a verifica conformarea la reglementări. Testăm, retestăm și apoi mai testăm o dată.

 

Avem centre de Cercetare și Dezvoltare (C&D) în fiecare regiune majoră: America de Nord, America de Sud, Europa, China, Asia-Pacific și India.  Împreună, colaborăm cu colegii din întreaga lume și cu echipa noastră de experți în știință pentru a înțelege și gestiona prioritățile asociate noilor produse.  

 

„În calitate de șef al Departamentului de C&D am un rol minunat, dar cu multe provocări: eu și echipa mea lucrăm pentru a asigura continuitatea și extinderea afacerii, prin cercetare științifică și prin elaborarea și rafinarea produselor noastre de calitate” - Michael Yatcilla, Senior Vice-Președinte, Cercetare și Dezvoltare 

  • Toate laboratoarele noastre unde efectuăm controlul calității respectă Practicile unui bun laborator (Good Laboratory Practices - GLPs) și protocoalele de acreditare ISO 17025. 
  • Locațiile noastre au certificarea NSF pentru Bune practici internaționale de producție și Bune practici de producție pentru înregistrarea unităților sportive.
  • Centrele noastre de producție, de ultimă generație, au laboratoare care îndeplinesc actualele bune practici de producție (GMPs).  

Care este angajamentul de calitate al Herbalife pentru clienții săi?

Herbalife susține existența unui dialog deschis între consumatori și medici.  Aceasta este o componentă cheie pentru a garanta siguranța consumatorilor.  Siguranța Globală a Consumatorilor facilitează aceste conversații, punând la dispoziție personalul nostru specializat în sănătate și siguranță pentru a se consulta cu orice medic.   

 

„Programul nostru de siguranță, care conduce în întreaga industrie, integrează tehnologia avansată cu metode atotcuprinzătoare de supervizare analitică, pentru a ne ajuta să transformăm feedback-ul de la consumatori în cunoștințe. 

 

Și astfel consumatorii pot sta liniștiți, știind că tot ceea ce facem este să creăm experiențe informate de utilizare a produselor, instrumente și materiale educaționale privind siguranța produselor nutriționale, protocoale robuste de atenuare a riscurilor și, desigur, să menținem o bună gestionare a produselor, respectând toate reglementările globale privind siguranța consumatorilor.” Kristy Appelhans - MSRA, NMD, Vice-președinte - Siguranță Globală a Consumatorilor

 

Echipa de Siguranță Globală a Consumatorilor din cadrul Herbalife este disponibilă să răspundă la orice întrebări legate de produsele noastre pe care le-ar putea avea personalul medical.  Dacă vor să afle dacă produsele pot fi folosite de clienți cu anumite restricții alimentare, sau alte preocupări de natură medicală,  personalul medical poate contacta direct compania, la gcs@herbalife.com.