Codul de Conduită Herbalife servește ca mijloc principal prin care organizația noastră își comunică angajamentul față de conduita etică și legală, atat a angajaților săi cat și a părților interesate. Codul oferă o schiță eficientă și cuprinzătoare a așteptărilor companiei pentru un comportament etic și oferă îndrumare, pe măsură ce ne urmărim scopul pentru a face lumea mai sănătoasă și mai fericită.
Angajații Herbalife sunt instruiți cu privire la Cod în fiecare an, ultima actualizare fiind in data de 16 decembrie 2022.
Linia telefonică de asistență pentru Etică și Conformitate
Suntem aici și vă ascultăm! Indiferent dacă sunteți angajat, contractant, distribuitor, client, vânzător sau membru al publicului larg, vă încurajăm să vă exprimați îngrijorarea cu privire la abateri sau posibile încălcări ale Codului nostru de conduită Herbalife, precum și ale altor politici și proceduri conexe ale companiei.
Dacă ești angajat Herbalife, mai întâi ia în considerare discuția cu supervizorul, managerul, departamentul de etică și conformitate, reprezentantul juridic sau HR. Dacă vă simțiți inconfortabil să ridicați problema pe plan intern, sunteți încurajați să profitați de opțiunile de mai jos. Dacă vedeți sau auziți ceva care nu este în conformitate cu valorile noastre, avem diferite metode pentru a vă raporta îngrijorarea 24 de ore pe zi, fie accesând IntegrityLine.Herbalife.com sau trimițând un e-mail Biroului De Etică si Conformitate la adresa EthicsandCompliance@herbalife.com. În cazul în care este permis de lege, plângerile pot fi făcute și in mod anonim.
Herbalife nu tolerează razbunări sau maltratări în niciun fel împotriva oricărei persoane care își exprimă îngrijorarea cu privire la orice potențială încălcare a legii, reglementărilor sau politicilor companiei.